EKI keelekool 18.04.2020. #trellitatudkeel
Eesti Keele Instituut
20. aprill 2020
Geda Paulsen
Meie ümber on trellid. Neid võib näha nii sotsiaal- kui tavameedias, aga üha enam ka eravestlustes. Pean silmas Chris Messina 2007. aastal Twitteris pahaaimamatult käiku lastud „metaandmelipikut“ – teemaviidet ehk hashtag’i.
Teemaviite algne ülesanne oli ühendada sarnase sisuga postitusi ning kiirendada seeläbi info otsimist ja leidmist – trellidega kaunistatud tekstile klõpsates jõuab huviline kõigi avalike postitusteni, mis sisaldavad otsijat huvitavat viidet. Nähtuse potentsiaali jagasid kohe ära turundusspetsialistid ning rüütasid trellidesse firmade tooted ja firmamärgid. Teemaviide ongi suurepärane turundus- ja promovõte, mis tõmbab tähelepanu üritustele, aktsioonidele ja kampaaniatele.
Kas leidsid, et sisu on kasulik?
Sinu tagasiside on meieni jõudnud. Aitäh!