Skip to main content

EKI keelekool 18.04.2020. #trellitatudkeel

Eesti Keele Instituut 20. aprill 2020

Geda Paulsen

Meie ümber on trellid. Neid võib näha nii sotsiaal- kui tavameedias, aga üha enam ka eravestlustes. Pean silmas Chris Messina 2007. aastal Twitteris pahaaimamatult käiku lastud „metaandmelipikut“ – teemaviidet ehk hashtag’i.

Teemaviite algne ülesanne oli ühendada sarnase sisuga postitusi ning kiirendada seeläbi info otsimist ja leidmist – trellidega kaunistatud tekstile klõpsates jõuab huviline kõigi avalike postitusteni, mis sisaldavad otsijat huvitavat viidet. Nähtuse potentsiaali jagasid kohe ära turundusspetsialistid ning rüütasid trellidesse firmade tooted ja firmamärgid. Teemaviide ongi suurepärane turundus- ja promovõte, mis tõmbab tähelepanu üritustele, aktsioonidele ja kampaaniatele. 

Loe edasi.

Kas leidsid, et sisu on kasulik?

Jah
Ei
Sinu tagasiside on meieni jõudnud. Aitäh!